Alla inlägg under januari 2009

Av Viktoria - 31 januari 2009 14:18

Idag känns det som fredag, eftersom att jag nu är ledig söndag och måndag. Idag har jag varit i skolan och bakat chokladbollar (negerbollar får jag tydligen inte kalla det) och så har jag spinnat. Det var inte lika jobbigt som jag hade trott, det var faktiskt rätt så roligt.


Jag vet forfarande inte hur Janne ska göra, jag kommer ju aldrig in på Malmös hemsida! Den är så fruktansvärt seg! Men säkert kommer han att stanna kvar i Malmö.


/Viktoria*

Av Viktoria - 30 januari 2009 17:20

Dagens öa glädjer mig så mycket, eftersom att Jan Öberg är med där :D

Det är tur att Elisabeth smsar och säger viktiga saker till mig, annars hade jag missat honom säkert.

Iallafall så vet han inte hur han ska göra, men jag hoppas så mycket på att han lämnar det dära skit laget och börjar i en ny klubb. Tyvärr så verkar det som om det bara är jag som vill ha tillbaka honom till Modo, alla säger att han är dålig. Men NEJ, det är han inte!


Ikväll ska jag till lagårn, som alltid. Fast inte den vanliga tiden vid halv 6. Det blir lite senare idag. Sen ska jag duscha och sedan är det väll bara att gå och lägga sig, det blir en tidig morgon imorgon också :/


/Viktoria*

Av Viktoria - 30 januari 2009 08:20

Idag är det fredag och det känns bra, men inte lika bra som det brukar eftersom att jag måste till skolan imorgon också. Det är öppet hus. Min klass ska spinna och baka, jätte kul. Men det bästa är att vi är lediga på måndag istället och det är skönt får måndagar är så dryga. Sedan så är det så att vi är lediga måndagen därpå också, hur bra som helst :D


Igår vann Modo mot Timrå det är också hur bra som helst. Först låg dom under med 0-2 men sedan tog dom ledningen och resultatet blev 3-2 :D


Igår läste jag också nyheterna och där stod det att Malmö har en svår ekonomisk kris och spelarna kanske inte kommer att få någon februarilön. Därför erbjuder Malmö alla A-lags spelare att bryta sitt kontrakt och söka nya klubbar. Det betyder att Janne kan börja spela i en ny klubb, en klubb som ligger närmare mig kanske? Typ Modo, Björklöven exempelvis.


Nu har jag Naturkunskap och borde jobba, fast jag Sandra och Josefin ligger så bra till att det gör inget om vi slappar lite.


/Viktoria* 

Av Viktoria - 29 januari 2009 21:18

Nu har jag skaffat mig en blogg, vi får se hur mycket jag skriver här.

Jag kanske inte är den personen som har allra mest att skriva om.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards