Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Viktoria - 6 mars 2009 18:57

Nu går vi mot helg igen och det betyder att lovet snart är slut :/

Men men inget att deppa över egentligen, eller jo! För jag kommer inte kunna vara i lagårn :( Men det som är bra med alltihop är att jag börjar praktiken på torsdag och hellre det än skolan :)


Idag har jag inte gjort speciellt mycket heller, fast mera än igår.

Jag började med att gå till lagårn. Sedan skrev jag på min rapport, jag har kommit till disskusion och jag har börjat skriva lite där. Efter det städade jag här för att ingen annan orkade!! Och sedan har jag varit i lagårn igen, och jag ska dit snart igen :D Haha!


Ikväll ska jag också se på Let´s dance, kanske. Jag vet ju inte hur länge jag blir i lagårn :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards