Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Viktoria - 8 mars 2009 14:28

Igår var det inte min dag. Jag blev så less på allt, nästan!


Jag blev så arg på min rapport som jag nästan hade gjort klart. Jag kom på att jag ångrade mitt val. Och därför började jag om (hur knäppt som helst, jag vet). Så igår satt jag och gjorde den nya och nu är den så gott som klar, jag ska kanske bara fylla i lite mera. Men jag har väll iallafalla lektionen på mig imorgon, eller? Strunt samma.


Det andra som jag blev less på var min andra blogg. Inget blir som jag vill så jag skiter i den nu ett tag. Haha.


Det tredje som jag blev less på var melodifestivalen. Jag vill inte ha Uggla till globen utan Star pilots :S Men det är som det är. Det är ju trost allt ganska många bra låtar som har gått till globen så. Speciellt Måns och H.E.A.Ts låtar :)


Det fjärde som jag blev less på var fåren eller i Carmenzita (en tacka). Hon var lammsjuk, trodde jag. För hon hade väldigt ont. Jag var där typ hela kvällen. Kl halv 11 gick jag dit igen men det hade inte hänt så mycket mera då så jag struntade i henne och gick hem. Imorse när jag gick dit inte hade hon lammat inte!! Men hon har fortfarande ont, så inte vet jag vad som är fel. Lammen kanske sparkar så himla mycket?


Jag ska inte klaga så mycket mera :) För en bra sak som hände var att Vilma hade lammat *applåder* :D Jag har väntat så länge på att hon ska lammat, det kanske många vet? Det blev ett svart bagglamm som ska heta Chicko.


Och nu är lovet snart slut ... och allt återgår till det vanliga igen. Tragiskt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards