Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Viktoria - 3 februari 2009 12:30

Idag känns det som måndag eftersom att det är första dagen i skolan den här veckan. Jag tycker att tisdagar är dryga för vi har engelska i 80 minuter och sedan svenska i 80 minuter, blä! Men tisdagar är iallafall bättre än måndagar. Idag är det inga prov som jag måste göra så jag kan åka hem med tidigare bussen så då är jag hemma 15.40 :D


Snart måste jag bestämma mig för om jag ska ha min praktik i Björna eller om jag ska vara någonstans inne i stan! Men jag har jätte svårt att bestämma mig. Är jag i Björna kommer jag att vara hemma mera och det är bra för precis under praktiken är det lammning och det vill jag inte missa. Men det är svårare att ta sig till Björna än till stan, även fast Björna ligger närmare ... så jag vet inte :S


När jag kommer hem idag ska jag äta och sedan gå till lagårn. Efter det ska jag duscha och sedan träna på provet jag har imorgon. Och sedan ska jag se på Andra avenyn antingen på tvn eller datorn. Jag har fullt upp hela kvällen!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards