Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Viktoria - 9 februari 2009 15:07

Så var det en ny vecka igen. Den här veckan kommer bli dryg känns det som. Imorgon har jag matte prov, på onsdag prov i elsäkerhet och på torsdag debatt i naturkunskapen. Men det är skönt att det bara blir en 4 dagars vecka igen :D


Idag har jag tränat på provet om el, eller ja tränat har jag kanske inte men iallfall försökt :P Jag har också kollat igenom kapitlet om procent som jag har prov på imorgon, men det känns som om jag kan det :)


Sedan så har jag gått till lagårn typ 4 gånger för att kolla om Vilma (på bilden) har lammat. Men inte kommer hon lamma så länge man går och passar henne, det är så typiskt. Antagligen kommer hon lamma på natten eller på dagen då jag är i skolan :S Och det är jätte svårt att exakt veta när en tacka ska lamma det kan vara om en timme men också om 1-2 veckor. Om hon nu ska lamma, jag är inte helt säker hon kan bara vara skendräktig också .... Jag ska dit ikväll med så då får vi se om det har hänt något. Troligen inte!



Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards