Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Viktoria - 5 februari 2009 15:54

Idag började jag inte förän kl 10 (eftersom vi hade friluftsdag) men jag åkte iväg i vanlig tid ändå. Och när jag kom till stan gick jag till mammas moster och väntade där.


Jag valde att gå runt höglandsjön på friluftsdagen eftersom att allt annat som man kunda välja inte tilltalade mig. Jag hade lånat Karolines skor och det var inte så bra för jag fick skavsår på vänstra lilltån och på hälen på högra foten. Men jag överlevde ändå. Det bästa var att det inte var så kallt :D Men istället var det ganska mycket snö, men hellre det.


Klockan halv 12 hade jag gått runt båda sjöarna och fick sluta. Så då gick jag tillbaka till mammas moster och fick fika där. Och var där tills bussen gick hem.


Ikväll måste jag plugga inför provet jag har imorgon, blä! Men det känns skönt att det är fredag imorgon. Och helgen blir längre än vanligt eftersom att jag är ledig nu på måndag också :D


Ps. Nu har jag haft min blogg i en vecka och jag har skrivit VARJE dag! Det trodde jag inte men ...

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards