Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Viktoria - 17 februari 2009 12:41

Just nu har jag svenska, verkligen "jätte" kul. Jag håller på att skriva min rapport och det går frammåt faktiskt. Så nu orkar jag inte jobba så mycket mera denna lektion. Tur att det inte är så länge kvar.


Jag mår inte så bra idag heller men jag for till skolan iallafall. Jag hade matteprov igen eftersom att det förra gick så dåligt (tror jag). Men den här gången gick det bättre :) Och så var jag tvungen att vara "frisk" idag för jag måste till lagårn ikväll och kolla om Vilma har lammat. Igår kunde jag inte gå. Men jag tror inte att hon lammade igår för då skulle nog någon ha meddelat mig.


Eftersom att jag var sjuk igår missade jag redovisningen av den engelska boken, men jag fick göra det idag istället :) Skönt att ha det bortggjort.

Nu är det inga fler läxor eller prov denna vecka och det känns skönt :D


Ikväll ska jag som sagt till lagårn och efter det ska jag se på Andra avenyn :D Det är så tråkigt att det bara är en gång i veckan nu :S

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards