Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Viktoria - 14 februari 2009 15:44

Alla <3 dag :)


Imorse försökte jag sova, men det gick inte så bra. Vaknade halv 9! Men det var bara för att solen sken rakt in. Men man kanske ändå inte ska sova bort hela dagarna. Och jag gillar att det börjar bli ljusare på mornarna och kvällarna :) Så det var väll en värdslig sak.


Idag har jag gått till lagårn fram och tillbaka hela tiden känns det som, bara för Vilma. Men hon har inte lammat idag heller och kommer säkert inte göra det heller, kanske imorgon eller ikväll? *hoppas*


Sedan så har jag också läst min otroligt dåliga engelska bok som ska vara utläst tills på måndag :S Jag blir tokig! Men jag har iallafall kommit egenom halva boken, men jag fattar bara hälften av det jag läst.


Ikväll ska jag se på melodifestivalen :D Jag hoppas nog på att Måns iallafall får till globen, men sedan vet jag inte. Måste höra hela låtarna först.


Igår vann Malmö mot Aik :D Janne var assist till ett mål :D Bra, att det går lite bättre för Malmö nu.


Och det var dåligt att Kitty åkte ur let´s dance! :/

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards