Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Viktoria - 11 februari 2009 16:04

Imorse var det kallt fast det är ju faktiskt en vana nu, nästan. Och naturligtvis ska bussen vara sen just den dagen då det är som kallast :S Och så var det en skrot buss som man nästan slår ihjäl sig i för att golvet är så halt.


Idag har jag haft prov i el och det gick bättre än förväntat för provet var inte alls svårt :) Och sedan slutate jag halv 2 :D Och gick och fikade med Josefin och Sandra.


Ikväll ska jag göra det vanliga .... :P Men jag ska inte träna på nått prov. Eller jo lite för jag har debatt i naturkunskapen imorgon, fast det orkar jag typ inte träna på!


Imorgon är det torsdag och det innebär att jag slutar 13.40 Och då ska jag gå på stan (vad annars?) och kolla efter en kofta för det behöver jag säkert. Kanske borde köpa en från Hm eftersom att man får 20% där :P

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards