Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Viktoria - 4 februari 2009 13:19

Imorse var det fortfarande iskallt ute. Jag fryser nog om det bara är ett par minus grader och nu när det är -15 eller mer fryser jag verkligen JÄTTE mycket! Ikväll när jag ska till lågårn måste jag klä mig mycket igen, täckbyxor, 2 tjocksockar, 2 vantar är nog bäst att ha :P


Idag har jag bara haft 3 lektioner. Först data och då fick vi sluta tidigare, sen engelska och då fick jag tillbaka ett prov. Och jag blev mycket förvånad över mitt resultat, jag trodde att det skulle gå mycket sämre. Fast det var ett gramatik prov och det har jag ganska lätt för. Hade det varit ett prov med en massa läsförståelser hade det gått betydligt sämre, för det är jag verkligen jätte dålig på!


Efter lunch hade vi provet om mikroorganismer, jag tror att det gick bra :) Men jag skrev så mycket att jag fick "skrivkramp" ...


Nu har jag slutat och ska vänta på att klockan ska bli 3 så att jag kan åka hem. Det är egentligen jobbigt att sluta såhär tidigt för det finns inte så mycket att göra och stan har jag typ blivit less på :P


Ikväll ska jag som sagt till lagårn (förvånande?) och sen ska jag börja träna på nästa prov som vi har på fredag i psykosocial arbetsmiljö. Och så ska jag göra iordning matsäck och annat som jag behöver ha med mig tills imorgon för då har jag friluftsdag.


Gör testet:

 http://w001.candykingcampaign.com/se/

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards