Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Viktoria - 6 februari 2009 15:14

Och så var det äntligen fredag, fast veckan har ändå gått fort. Och nu känns det extra skönt med en extra dag ledigt.


Idag har jag haft träningsvärk från igår :S Men så går det när man är otränad.


Idag hade vi prov i pyskosocial arbetsmiljö och jag hade faktiskt inte tränat nått på provet men det gick ändå rätt så bra :)


Ikväll ska jag till lagårn och då måste jag ha mycket kläder på mig igen för det är kallt ute.


Den som tar ett hjärta
Borde veta vad som sker
När man säljer sin lögn
För att bota sin ensamhet

Du som tog mitt hjärta
Ge tillbaks det helt och rent
Och jag hatar att jag älskar dig
Så att jag nästan kvävs
Här i min ensamhet


Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards