Alla inlägg den 24 februari 2009

Av Viktoria - 24 februari 2009 10:24

Nu har jag engelska och håller på att träna inför provet imorgon.

Jag kan alla glosor (tror jag) och grammatiken är jag också "ganska" så säker på. Så ikväll är det bara att läsa texterna sedan är jag nog reda för prov.

Jag har tränat mina glosor på www.glosboken.se det är ett riktigt bra sätt att lära sig dem på.


Till lunch blir det hamburgare och jag gillar inte att dom är så tjocka. Usch! Jag måste typ dela på dom för att det ska bli gott.

Idag slutar vi halv 3 så jag hinner med bussen idag :)


När jag kommer hem ska jag direkt åka och klippa mig. Men jag ska bara toppa håret så det kommer inte att synas att jag har klippt mig, lika bra det :)

Efter det ska jag göra lagårn eftersom att grannen jobbar extra. Och efter det blir det väll middag och sedan måste jag plugga lite till på engelskan.

Usch, det känns som om jag har fullt upp och jag får typ panik över det. Det värsta med allt är jag missar Andra avenyn. Men jag får se det på datorn imorgon istället.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards