Alla inlägg den 16 februari 2009

Av Viktoria - 16 februari 2009 15:18

Imorse mådde jag inge bra, hade ont i hela kroppen. Det visade sig att jag hade feber, men inte så mycket. Jag sov iallafall till typ halv 12 och sedan har jag kollat på tvn hela dagen. Sedan fick jag ont i huvudet så jag var tvungen att ta en alvedon så nu är det bättre. Hoppas inte att det blir sämre när alvedonens verkar går ut.


Jag kan också säga att jag blev väldigt mycket bättre när jag fick post idag :D :D :D :D :D :D :D :D

Tidigare i januari skickade jag ett brev till Jan Öberg och bad om att få hans autograf och gissa vad som kommer på posten? Jo, autografen från honom. Jag skickade även med två bilder på honom som han också hade skrivit autografen på :D Det här är lycka :D <3  

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards