Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Viktoria - 19 februari 2009 15:58

Så var även torsdagen bortgjord :D


Torsdagar är rätt så sköna eftersom att jag slutar 13.40, eller egentligen inte. För då måste jag fördriva tiden på stan tills kl. 3 då bussen går ;) Men hellre det än att ha lektioner.


Idag började vi med svenska traditioner i kursen Människan socialt och kulturellt. Jag ska tillsammans med min grupp skriva om påsken.

Sedan så hade vi redovisning om demens .....


När vi slutade gick Sandra och jag och fikade, gott :D Och sedan gick vi på stan tills våra bussar gick.


Idag hade jag fått mina digtala bilder :D Det är så mycket roligare att kolla på bilder i ett fotoalbum än på datorn.


Ikväll väntar det vanliga. Igår när jag var där hade det kommit ett lamm, men det var en tacka som hade "kastat" det. Jag vill ha ett levande lamm, men tydligen får jag vänta.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du min blogg?
 Jag har sagt åt dig att kolla bloggen
 Genom länken från bdb
 Tips från någon annan
 Av en slump
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards